We zijn een nieuwe afdeling, maar wel binnen een grote speler in de markt van hr en payroll. Een inspirerende werkomgeving met veel ruimte om je kennis en kunde maximaal te benutten.
Bea Aardema, manager YouFleX hr & payroll professionals, vertelt over haar afdeling en op welke manier zij het verschil voor onze klanten maken.
Tijdelijke professionals om de continuïteit van werkzaamheden en projecten te bewaken Onze afdeling YouFleX hr & payroll professionals zet bij klanten tijdelijk professionals in met expertise op het vlak van hr- en payroll. Bijvoorbeeld als er bij een klant voor een periode extra mensen nodig zijn of omdat er om welke reden dan ook een gat in de bezetting is gevallen. Hierbij richten we ons op de volle breedte van het vakgebied hr- en payrollservices, dus op alle functies binnen dit boeiende werkveld. Denk aan salarisadministrateurs, hr adviseurs en functioneel beheerders. Maar ook aan managers of projectleiders die een reorganisatie bij klanten kunnen trekken. Ervaren experts en ook meer juniore professionals, afhankelijk van de behoefte van de klant. In ieder geval hebben al onze professionals gedegen kennis van het vak; op het gebied van de verschillende hr-systemen, de geldende wet- en regelgeving en van de specialistische dienstverlening in algemene zin. Door hun adequate kennis zijn onze professionals dan ook snel inzetbaar.
Soms draaien onze experts voor een paar dagen mee bij klanten, maar meestal voor langere tijd. Daarbij werken we landelijk, maar houden we bij het inzetten van onze mensen natuurlijk zo goed mogelijk rekening met de woonplaats van de interim professionals. Iedere professional komt direct bij ons in loondienst en we bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden. Naast een goed salaris krijgen onze mensen bijvoorbeeld ook een bonusregeling en een leaseauto.