Functioneel beheerder | interim services
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland€ 3.000 - € 4.200 per maandYouFleX hr & payroll professionals
Functieomschrijving
Wat hebben organisaties binnen de Nederlandse zakelijke markt met elkaar gemeen? De kans is groot dat ze gebruikmaken van de HR- & payroll software en dienstverlening van Visma | YouServe. Wat ons uniek maakt, is dat wij niet alleen software leveren, maar vooral een kennishuis en dienstverlener zijn. Wij helpen onze klanten namelijk om hun HR-zaken gewoon goed te regelen en naar een volgend niveau te brengen. Als functioneel beheerder speel jij hierin een belangrijke rol.
Zo maak jij het verschil
Houd je van afwisseling, maar vind je het wel fijn om de zekerheid te hebben van een vaste baan? Dan is de functie functioneel beheerder iets voor jou. Je bent bij Visma | YouServe in dienst en voert vanuit deze zekerheid interim opdrachten uit bij afwisselende organisaties in verschillende branches. Hierdoor bouw je een schat aan kennis en ervaring op en bouwen we samen aan jouw carrière.
Als interim professional ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van opdrachten bij één of meerdere relaties van Visma | YouServe. Als functioneel beheerder houd jij je dagelijks bezig met het beheren, onderhouden en de doorontwikkeling van onze software bij klanten. Daarnaast heb jij als specialist een belangrijke rol als het gaat om procesoptimalisatie en de efficiencyslagen die daarin te behalen zijn. Je zoekt actief de samenwerking op met opdrachtgevers, maar ook met je collega’s van de verschillende afdelingen van Visma | YouServe.
Werkzaamheden waar je aan kan denken zijn onder andere:
het analyseren en oplossen van incidenten;
het monitoren, updaten en upgraden van software;
de implementatie en acceptatie van wijzigingen & releases en de daaruit voortvloeiende impact op onderliggende koppelingen;
het doorvoeren van wijzigingen, zodat workflows in software oplossingen en rapportages goed blijven verlopen;
het uitvoeren van activiteiten op het gebied van user management, tabellen- en organisatiebeheer;
het doorvoeren van klantwensen in nauwe samenwerking met jouw collega’s van product consultancy.
Bij de start van een nieuwe interim opdracht stel je samen met de opdrachtgever vast welk resultaat jij gaat behalen bij de afronding van de opdracht. Tussentijds vinden er evaluatiemomenten plaats zodat je je blijft ontwikkelen, kunt bijsturen en de verwachtingen van onze klant weet te overtreffen. Je blijft op de hoogte van de ontwikkelingen in jouw vakgebied door middel van het volgen van interne en externe trainingen.
Vereisten
Verder beschik je over:
hbo werk- en denkniveau;
affiniteit met HR- en payroll branche;
ervaring met Youforce (pre);
een aantal jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
algemene kennis van organisatie structuren en/of user management;
goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk.
Voor deze functie is het tot slot belangrijk dat je:
minimaal 32 uur beschikbaar bent;
bereid bent te reizen.
Wat je van ons mag verwachten
Je hebt zo de mogelijkheid om bij verschillende klanten ‘in de keuken’ te kijken en mee te liften op de deskundigheid die we in huis hebben.
Daarbij geven we je alle ruimte om jouw kennis en ervaring voor klanten optimaal te benutten, ook buiten de opdracht waaraan je bij een klant werkt. Dit bij een afdeling die in ontwikkeling is, met de ambitie om explosief te groeien en waar je de mogelijkheid hebt om jouw ideeën voor onze toekomst in te brengen en zo concreet bij te dragen aan onze verdere groei.
Wat je verder van ons mag verwachten:
volop kansen om te groeien, zowel op professioneel als persoonlijk vlak ;
een carrièrepad dat je zelf opstelt in samenspraak met je leidinggevende;
een open cultuur met veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief;
marktconform salaris tussen de € 3.000,- en € 4.200,- bruto op basis van 40 uur per week, afhankelijk van kennis en ervaring;
28 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een company bonus;
Een laptop, mobiele telefoon en een goede mobiliteitsregeling
hybride werken: flexibele werktijden, autonomie en een combinatie van thuis en op kantoor werken;
een goede thuiswerkregeling € 2,15 per thuiswerkdag en een vergoeding om jouw thuiswerkplek mee in te richten;
toegang tot een voordelen platform Corporate Benefits at Work.
Waar kom je te werken
Je komt te werken binnen het team van YouFleX Interim Services van Visma | YouServe. Deze afdeling focust zich op de klanten in het zakelijke segment in Nederland. Wij zijn een hecht team van professionals en komen regelmatig bij elkaar om kennis met elkaar te delen en goed op de hoogte te blijven van de veranderingen in ons vakgebied.
Verder word je onderdeel van de Visma | YouServe organisatie. Dit is een veranderende organisatie waar ruim 550 medewerkers werken. Stuk voor stuk vernieuwend, relevant, daadkrachtig en betrouwbaar. Onze cultuur? Dat is: klaarstaan voor elkaar, op elkaar kunnen vertrouwen, gelijkwaardigheid en in een open en informele sfeer samen het beste doen voor klanten.
Meer weten en solliciteren
Is jouw interesse gewekt? Solliciteer vandaag nog! Wil je eerst nog wat meer weten? Bel of app dan met Emine Ertul-Tozan (recruiter) via 06-17842028 en emine.ertul-tozan@visma.com
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Onze sollicitatie-procedure
Benieuwd wat jij kan verwachten als je bij ons solliciteert?





Werken bij Visma YouServe betekent samenwerken met ruim 500 collega’s die toegewijd en verantwoordelijk zijn, inclusief zijn in hun denken en ondernemend van geest zijn.


