HR-servicedesk medewerker
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland€ 2.500 - € 3.000 per maandKlantcontactcenter
Functieomschrijving
Wil jij een kickstart geven aan jouw HR-carrière? Dan is de functie van medewerker HR-servicedesk dé ideale baan. De afdeling is een echte kweekvijver voor talent en een plek waar je heel veel leert op het vlak van HR.
Zo maak jij het verschil
Als medewerker HR-servicedesk maak jij het verschil door onze klanten gewoon goed te helpen. Jij zorgt namelijk dat alle HR-vragen van onze klanten snel en deskundig worden beantwoord. Want klanten die vragen hebben over HR-beleid, CAO- of verlofregelingen, salarissen of onze software, wil jij geen seconde in de kou laten staan!
Uiteraard stuur je op de perfecte balans tussen afhandelingssnelheid en kwaliteit, zodat klanten zich meteen gehoord en begrepen voelen. Met positieve feedback als bewijs. Al met al een behoorlijk uitdagende rol, want de vragen bestrijken het hele HR-vakgebied. Door de inzet van robotisering en chatbots weten we veel vragen al snel te beantwoorden. Vragen of verzoeken die bij jou en het team terecht komen zijn die vragen waarvoor je diep in systemen of wetgeving moet duiken.
"Iedere dag is anders en je weet van tevoren nooit precies wat er op je afkomt. Het geeft mij ook veel voldoening als ik aan het einde van de werkdag m’n computer uitzet en weet dat ik weer flink wat mensen geholpen heb." HR-servicedesk medewerker.
Vereisten
Dit heb je ervoor nodig en breng je mee
Een 'drukte bestaat niet' mentaliteit. Je bent klantgericht en helpt de 30ste klant / medewerker even begripvol en enthousiast als de eerste. En een gezonde dikke huid. Want hoe snel je issues ook oplost, van je gesprekspartner mag het altijd sneller. Heb je een achtergrond op een servicedesk of bij een call center, dan heb je een streepje voor. En heb je daarnaast affiniteit en/of ervaring binnen het hr-vak, dan ben je helemaal de ideale nieuwe collega! Tot slot is het belangrijk dat je niet schrikt van KPI's. Je vindt het mooi om voor grote klanten (van banken tot retailers) te werken en bent het type teamspeler dat ervaringen meteen met collega's uitwisselt.
En niet onbelangrijk:
minimaal een afgeronde en relevante mbo-diploma niveau 4, bijvoorbeeld hrm of praktijkdiploma loonadministratie (PDL);
minimaal hbo werk- en denkniveau;
sterke communicatieve vaardigheden (in de Nederlandse en Engelse taal);
analytische vaardigheden, procesmatig inzicht en een aangeboren verbeterdrive.
Wat je ziet en wat je krijgt
Jouw nieuwe team zie je 2 keer per week in ons gezellige kantoor in Amsterdam en de rest van de week via Google Meets. Je werkt samen met 35 directe collega's; een mix van ervaren professionals en ambitieuze starters die allemaal het verschil voor onze klanten willen maken. Je komt te werken in één van de meest informele en ondernemende teams van onze organisatie. Maar ook een team dat er samen keihard voor gaat, want het aantal vragen wat we beantwoorden is groot.
Volop kansen en een mooi carrièrepad. Samen met jouw manager kijken we naar jouw ambities en stellen we een carrièrepad op. Omdat het aantal klanten blijft groeien, liggen er veel doorgroeikansen binnen Visma YouServe. Visma YouServe stimuleert je ontwikkeling proactief. Logisch voor een organisatie die vindt dat medewerkers zelf de regie over hun carrière mogen en kunnen voeren!
De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, waarbij je mag rekenen op:
een bruto salaris van € 2.500,- tot € 3.000,- per maand op basis van 40 uur per week;
28 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
de flexibiliteit om thuis te werken: we werken gemiddeld 50% thuis en 50% op kantoor;
een vergoeding om je thuiswerkplek op een ergonomisch verantwoorde manier in te richten én € 2,15 per thuiswerkdag;
de keuze tussen een NS Business Card of een reiskostenvergoeding;
toegang tot het voordelen platform Benefits at Work.
Wij zijn Visma YouServe
Wij zijn Visma | YouServe. Voorheen onderdeel van Visma | Raet, maar sinds 2021 afgesplitst om op een geheel eigen wijze de zakelijke markt te bedienen. Wij willen de volgende stap zetten in de wereld van hr & payroll. Wat ons uniek maakt, is dat wij niet alleen software leveren, maar vooral een kennishuis en dienstverlener zijn. Wij helpen onze klanten namelijk om hun hr-zaken goed te regelen en naar een volgend niveau te brengen.
Je wordt onderdeel van Visma YouServe: een dynamische organisatie waar ruim 550 medewerkers werken. Stuk voor stuk vernieuwend, relevant, daadkrachtig en betrouwbaar. Onze cultuur? Dat is: klaarstaan voor elkaar, op elkaar kunnen vertrouwen, gelijkwaardigheid en in een open en informele sfeer samen het beste doen voor klanten.
Solliciteer op deze vacature
Druk jij op de knop om te solliciteren? Dan mag je van mij (Lisa van der Tol, Corporate Recruiter) verwachten dat ik binnen vijf werkdagen contact met jou opneem. Ben je nog niet overtuigd of heb je nog vragen? Bellen (06-51403907) of mailen (lisa.vandertol@visma.com) mag altijd, zodat ik persoonlijk al je vragen kan beantwoorden!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Onze sollicitatie-procedure
Benieuwd wat jij kan verwachten als je bij ons solliciteert?





Werken bij Visma YouServe betekent samenwerken met ruim 500 collega’s die toegewijd en verantwoordelijk zijn, inclusief zijn in hun denken en ondernemend van geest zijn.


