Skip to content

Senior medewerker hr-servicedesk

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamKlantcontactcenter

Functieomschrijving

Wat hebben organisaties binnen de Nederlandse zakelijke markt met elkaar gemeen? De kans is groot dat ze gebruikmaken van de hrm & payroll software en dienstverlening van Visma | YouServe. Wat ons uniek maakt, is dat wij niet alleen software leveren, maar vooral een kennishuis en dienstverlener zijn. Wij helpen onze klanten namelijk om hun hr-zaken goed te regelen en naar een volgend niveau te brengen.

Functieomschrijving

Je komt te werken binnen het team hr-servicedesk, één van de meest informele en ondernemende teams binnen Visma | YouServe. Een team dat er elke dag keihard voor gaat, want het aantal vragen dagelijks worden beantwoord is groot. Omdat alle vragen een perfect antwoord verdienen, streven wij daar het hoogst haalbare niveau van onze service.

Door de robotisering van chatbots weten we veel vragen snel te beantwoorden. De vragen of verzoeken die bij ons team terecht komen zijn meer complex en voor het juiste antwoord moet je vaak diep in ons systeem of de wetgeving duiken. Al met al een uitdagende rol dus!

Wat je gaat doen?

Naast dat jij zelf meedraait op de hr-servicedesk, ben je in veel zaken de rechterhand van de teammanager.

  • jij stuurt actief aan op de perfecte balans tussen afhandelingssnelheid en kwaliteit;

  • jij draagt bij aan de kennisbank van de afdeling en zorgt dat het werk optimaal verdeeld wordt binnen het team;

  • jij verzorgt analyses en rapportages m.b.t. de kwaliteit van de geleverde dienstverlening;

  • tot slot heb jij een coachende rol en voorzie jij jouw collega’s van constructieve feedback.

Vereisten

Dit heb je ervoor nodig:

  • hbo-achtergrond bijvoorbeeld richting hr of commerciële economie;

  • je hebt al een aantal jaar relevante werkervaring opgedaan, bij voorkeur op een hr-servicedesk of binnen een rol met een soortgelijk dynamisch karakter.

  • Je kunt overweg met verschillende hr-systemen;

  • jij bent van nature dienstverlenend en helpt de 30e klant even begripvol als en enthousiast als de eerste;

  • jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als in geschrift;

  • jij beschikt over een gezond dikke huid, want hoe snel de vragen ook worden beantwoord, van een gesprekspartner mag het altijd sneller;

  • ook beschik je over goede coachende vaardigheden en heb je de drive om samen, als team, beter te worden;

  • analytische vaardigheden, procesmatig inzicht en een aangeboren verbeterdrive.


Wat je mag verwachten:

  • een fulltime functie met uitzicht op een vast dienstverband;

  • een uitdagende functie, want de vragen bestrijken het hele hr-vakgebied;

  • volop kansen om te groeien, zowel op professioneel als persoonlijk vlak;

  • salaris tussen de € 2.800,- en € 3.500,- bruto per maand op basis van een fulltime werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring;

  • 28 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een interessante winstuitkering;

  • mogelijkheid om hybride te werken en een thuiswerkvergoeding van € 2,- per dag.

Omdat het aantal klanten blijft groeien, liggen er veel doorgroeikansen, bijvoorbeeld richting teammanager. Maar ook kun je denken aan een rol als Product Consultant of Customer Success Manager. Visma | YouServe stimuleert je ontwikkeling proactief. Logisch voor een organisatie die vindt dat medewerkers zelf de regie over hun carrière mogen en kunnen voeren!

Waar je komt te werken

Je wordt onderdeel van de Visma | YouServe organisatie. Dit is een veranderende organisatie waar ruim 550 medewerkers werken. Stuk voor stuk vernieuwend, relevant, daadkrachtig en betrouwbaar. Onze cultuur? Dat is: klaarstaan voor elkaar, op elkaar kunnen vertrouwen, gelijkwaardigheid en in een open en informele sfeer samen het beste doen voor klanten.

Heeft deze vacature je interesse gewekt? Solliciteer direct! Wil je eerst nog wat meer weten? Bel of app dan met Sterre Verboom - Keesmaat (corporate recruiter) via 06-83498133 en sterre.keesmaat@visma.com.


of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Werken bij YouServe betekent respect, teamwork, eerlijk en werken vanuit persoonlijk leiderschap.