Skip to content

Teammanager Klantcontactcenter

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam€ 3.800 - € 4.600 per maandKlantcontactcenter

Functieomschrijving

Wat hebben organisaties binnen de Nederlandse zakelijke markt met elkaar gemeen? De kans is groot dat ze gebruikmaken van de hrm & payroll software en dienstverlening van Visma | YouServe. Wat ons uniek maakt, is dat wij niet alleen software leveren, maar vooral een kennishuis en dienstverlener zijn. Wij helpen onze klanten namelijk om hun hr-zaken gewoon goed te regelen en naar een volgend niveau te brengen. Als teammanager Klantcontactcenter speel jij hierbij een belangrijke rol.


Sommige organisaties zijn tevreden als ze de meeste klantbeloften inlossen. Andere bedrijven leggen de lat hoger en willen klantverwachtingen altijd waarmaken. Visma | YouServe niet. Wij zijn namelijk pas gelukkig als we die verwachtingen overtreffen. Maar hoe doe je dat als je dienstverlening bestaat uit het (geautomatiseerd) verwerken van salarissen en administratieve HR-ondersteuning? Die vraag stellen we graag aan een teammanager die overal klantkansen ziet én die samen met een team kan pakken!

Zo bouw je met ons mee

Als teammanager Klantcontactcenter neem je een team onder je hoede dat klanten van best-in-class dienstverlening voorziet. In goed Nederlands: je coacht ongeveer 25 HR-servicedesk medewerkers die ervoor zorgen dat werknemers vlot en deskundig geholpen worden aan de telefoon of via een ticketsysteem. Denk hierbij aan medewerkers die hun salarisstrook niet snappen, managers die worstelen met de vraag of declaraties correct zijn ingediend en HR-professionals die vastlopen in HR-platformen. Daarbij is het aan jou om teamleden in staat te stellen de afgesproken KPI’s te behalen, te coachen en te begeleiden in het werk. Je stuurt hierbij aan op kwaliteit, niet op kwantiteit. Onze klanten ken je als geen ander. Want je bezoekt deze klanten regelmatig, waarbij je veranderende wensen signaleert en naar verbeteringen of innovaties doorvertaalt. Als het beter kan, wil je dat het beter wordt. En dat is iets waar je jouw hele team enthousiast voor krijgt.

Vereisten

Dit heb je ervoor nodig

Klantgevoel, procesmatig inzicht en je moet vooral stevig in je schoenen staan. Jij bent een netwerker en een bruggenbouwer met een aangeboren verbeter drive en daadkracht. Het talent om de meest uiteenlopende teamleden mee te krijgen maar ook omschakelen naar het contact met klanten moet voor jou geen probleem zijn. Als teammanager ben je het type dat ambitieuze stippen op de horizon zet, maar het team zelf de beste route laat uitstippelen. Je gaat dus niet voor persoonlijk succes, maar voor teamprestaties. Binnen deze rol werk je veel met starters op de arbeidsmarkt. Jij bent in staat om hen te begeleiden, te coachen en een fijne kick-start te geven in het bedrijfsleven en binnen onze organisatie.

Waar je ook over beschikt:

  • hbo-achtergrond; met 1-3 jaar bewezen leidinggevend talent;

  • ervaring binnen een klantcontactomgeving;

  • resultaatgericht; maar met oog voor de mens;

  • KPI-gedreven en dus in staat om op concrete doelstellingen te sturen;

  • enthousiast en overtuigend adviseur voor (grote) klanten;

  • ervaring in het managen van relaties.


Wat je ziet is wat je krijgt

Wat je als eerste ziet, zijn jouw nieuwe collega’s van het kantcontactcenter. In totaal werken hier 40 collega’s, verdeeld over 3 teams die vanuit Amersfoort en Amsterdam werken. Wat je krijgt, is de kans om een team met voornamelijk young-professionals aan te sturen. Je draagt bij aan de ontwikkeling van onze medewerkers en het succes van de services richting de markt. Jouw eigen persoonlijk ontwikkeling is hierin ook belangrijk. Daarom bieden we je de mogelijkheid jezelf verder te ontplooien, zowel als ‘’lead’’, als op persoonlijk vlak.

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, waarbij je mag rekenen op:

  • een uitstekend salaris tussen de € 3.800,- en € 4.600,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van leeftijd en ervaring;

  • een interessante bonusregeling;

  • laptop en telefoon;

  • 28 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;

  • hybride werken: flexibele werktijden, autonomie en een combinatie van thuis en op kantoor werken;

  • een goede thuiswerkregeling: € 2,- per thuiswerkdag en een vergoeding om jouw thuiswerkplek mee in te richten.


Waar je komt te werken

Je komt te werken bij Visma | YouServe op onze vestiging in Amsterdam. Je wordt onderdeel van ons klantcontactcenter en samen met jouw collega’s zorg je voor een perfecte dienstverlening naar onze klanten toe. Jij geeft leiding aan een team van ongeveer 25 personen met een hbo-achtergrond richting HRM. Er wordt hard gewerkt, maar er is zeker ook tijd voor gezelligheid.

Onze cultuur? Dat is: klaarstaan voor elkaar, op elkaar kunnen vertrouwen, gelijkwaardigheid en in een open en informele sfeer samen het beste doen voor klanten. Omdat het aantal klanten blijft groeien, liggen er veel doorgroeikansen. Visma | YouServe stimuleert je ontwikkeling proactief. Logisch voor een organisatie die vindt dat medewerkers zelf de regie over hun carrière mogen en kunnen voeren!

Let op: de startdatum voor deze vacature is 01 februari 2023


Nederland, Noord-Holland, Amsterdam
€ 3.800 - € 4.600 per maand
Klantcontactcenter

of

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam
€ 3.800 - € 4.600 per maand
Klantcontactcenter

In 6 stappen aan de slag bij Visma YouServe

Solliciteren

Telefonische intake

Eerste gesprek

Tweede gesprek

Aanbod

Welkom bij Visma YouServe!

Werken bij Visma YouServe betekent samenwerken met ruim 500 collega’s die toegewijd en verantwoordelijk zijn, inclusief zijn in hun denken en ondernemend van geest zijn.