De sfeer binnen onze afdeling voelt als een warm bad. We zijn een hecht en superleuk team waarin we elkaar altijd helpen en voor elkaar klaarstaan.
Yvette Plugboer, manager klantcontactcenter, vertelt over haar afdeling en op welke manier zij het verschil voor onze klanten maken.
Ondersteuning op gebied van hr & payroll administratie, software en internal sales De hr-servicedesk van het klantcontactcenter zorgt ervoor dat alle vragen op het gebied van de personeels- en salarisadministratie snel en deskundig worden beantwoord. Medewerkers van onze klanten die bijvoorbeeld vragen hebben over hr-beleid, cao- of verlofregelingen en salarissen, kunnen altijd bij ons terecht. Zowel online via ons ticketsysteem of telefonisch. Zijn de vragen te complex? Dan zorgen we dat deze door onze interne experts van een andere afdeling worden opgepakt.
Daarnaast hebben we ook een service center binnen het klantcontactcenter. Dit team biedt technische ondersteuning bij het gebruik van onze software. Het gaat dan om tweedelijns support bij de meer technische vragen of problemen waarvoor bijvoorbeeld de functioneel beheerders of hr adviseurs van onze klanten hulp bij zoeken.
Tot slot zijn we als afdeling ook verantwoordelijk voor de internal sales. Medewerkers in dit team vangen klanten op die hun interesse in onze software of dienstverlening kenbaar hebben gemaakt. Zij doen onder andere de intake met klanten en schakelen afhankelijk van de vraag van een klant met marketing, sales of een andere afdeling binnen ons bedrijf die deze nieuwe of bestaande klanten vervolgens verder helpen.