Overslaan naar content

"De sfeer binnen onze afdeling voelt als een warm bad. We zijn een hecht en superleuk team waarin we elkaar altijd helpen en voor elkaar klaarstaan"

Yvette Plugboer, manager klantcontactcenter, vertelt over haar afdeling en op welke manier zij het verschil voor onze klanten maken.

Ondersteuning op gebied van hr & payroll administratie, software en internal sales

Onder leiding van Yvette wordt vanuit het klantcontactcenter (KCC) iedere dag gewoon de beste service verleend aan onze klanten. Hebben klanten vragen over HR-beleid, CAO- of verlofregelingen, salarissen of onze software? Dan kunnen zij terecht bij de HR-servicedesk, het service center of internal sales.

Op welke manier maakt jouw afdeling het verschil voor klanten?

De hr-servicedesk van het klantcontactcenter zorgt ervoor dat alle vragen op het gebied van de personeels- en salarisadministratie snel en deskundig worden beantwoord. Medewerkers van onze klanten die bijvoorbeeld vragen hebben over hr-beleid, cao- of verlofregelingen en salarissen, kunnen altijd bij ons terecht. Zowel online via ons ticketsysteem of telefonisch. Zijn de vragen te complex? Dan zorgen we dat deze door onze interne experts van een andere afdeling worden opgepakt.

Daarnaast hebben we ook een service center binnen het klantcontactcenter. Dit team biedt technische ondersteuning bij het gebruik van onze software. Het gaat dan om tweedelijns support bij de meer technische vragen of problemen waarvoor bijvoorbeeld de functioneel beheerders of hr adviseurs van onze klanten hulp bij zoeken.

Tot slot zijn we als afdeling ook verantwoordelijk voor de internal sales. Medewerkers in dit team vangen klanten op die hun interesse in onze software of dienstverlening kenbaar hebben gemaakt. Zij doen onder andere de intake met klanten en schakelen afhankelijk van de vraag van een klant met marketing, sales of een andere afdeling binnen ons bedrijf die deze nieuwe of bestaande klanten vervolgens verder helpen.

Hoe zou je de cultuur binnen de afdeling beschrijven?

We zijn een heel dynamische afdeling met een erg open, vriendschappelijke en behulpzame werksfeer. Een betrokken en divers team met een mooie mix van jonge en meer ervaren hoogopgeleide hr professionals. Onze mensen werken nauw samen: binnen de afdeling, maar ook met andere teams en afdelingen binnen Visma YouServe. En we helpen elkaar om vragen van klanten zo goed mogelijk te beantwoorden. De hulp inroepen van een collega als je ergens niet uitkomt is bij ons heel normaal: we vinden het belangrijk om elkaar te helpen en zo samen steeds beter te worden in het belangrijke werk dat we voor klanten doen. Zodra je bij ons start ervaar je de afdeling ook direct als een warm bad. We vangen je goed op, je krijgt een uitgebreid inwerkprogramma en we begeleiden je intensief. Bij ons word je nooit zomaar in het diepe gegooid. 

Hoe zijn de doorgroeimogelijkheden?

Het klantcontactcenter is ook een echte kweekvijver van talent voor onze hele organisatie. Een plek waar je heel veel leert op het vlak van hr. We hebben oprechte aandacht voor de ontwikkeling en doorgroei van onze medewerkers. Zo bespreken we na ongeveer een half jaar/jaar bij onze afdeling met iedereen wat een goede vervolgstap in hun carrière bij Visma YouServe zou kunnen zijn of van welke hr-facetten mensen nog meer willen leren. Vervolgens helpen we onze mensen ook bij deze volgende stap. Bovendien krijg je bij ons veel ruimte om mee te draaien in interessante projecten op ons vakgebied. Dit geeft je extra uitdaging in je werk en zorgt dat je continu en in de breedste zin blijft leren.

Wat veel zegt over de sfeer bij onze afdeling is, dat mensen die vanuit het Klantcontactcenter zijn doorgegroeid naar een andere functie binnen Visma YouServe altijd contact houden met hun oud-collega’s. Ze komen nog regelmatig langs bij onze afdelingsborrels of haken aan bij andere gezellige evenementen die we organiseren. Dat is toch best bijzonder! Al met al is het klantcontactcenter een super leuke afdeling, met een enorm saamhorigheidsgevoel waar we veel lol met elkaar hebben. Tegelijkertijd doen we iedere dag en als een hecht en professioneel team het allerbeste voor onze klanten. 

Waarom werken bij het Klantcontactcenter?

Als je bij een leuke afdeling kennis wilt maken met alle facetten van het prachtige hr-vak of met de ervaring die je op dit terrein al hebt dagelijks veel voor klanten en collega’s wilt betekenen, moet je bij ons klantcontactcenter zijn. Een veilige werkomgeving waar we met respect voor elkaar op een erg prettige manier samenwerken. Ook een omgeving waar we je helpen om op jouw manier alles uit je talenten te halen, met je meedenken over je verdere carrière en je ook concreet de mogelijkheden bieden om je te blijven ontwikkelen binnen ons boeiende vakgebied. 

Nieuwsgierig naar werken bij het klantcontactcenter? We maken graag snel kennis met je. Je bent van harte welkom!

Word jij Yvette's nieuwe collega?

Openstaande vacatures

Functioneel beheerder | Amersfoort
Hybride
  • Amersfoort, Utrecht, Nederland
HR-Servicedesk medewerker | Amsterdam
Hybride
  • Amsterdam, Utrecht, Nederland
IT-Support medewerker | Amersfoort
Hybride
  • Amersfoort, Utrecht, Nederland