"Iedereen helpt elkaar, we gaan op een heel open manier met elkaar om en je staat er nooit alleen voor."
‘Dat is trouwens ook wel kenmerkend voor de cultuur hier’, zo gaat Sharida verder, ‘iedereen helpt elkaar, we gaan op een heel open manier met elkaar om en je staat er nooit alleen voor. Dit bleek al tijdens mijn inwerkperiode toen ik bij de Servicedesk startte. Ondanks mijn ruime werkervaring duurde het natuurlijk even voordat ik de systemen en processen hier onder de knie had en mijn vaardigheden goed in mijn werk kon toepassen. Ik kreeg alle tijd om me in de materie te verdiepen en werd ook erg goed begeleid door ervaren collega’s. Er word hier erg veel aandacht besteed aan het inwerken van nieuwe medewerkers. Wel zo prettig. Tegelijkertijd draaide ik vanaf de eerste dag volwaardig mee in het team en kreeg ook direct het vertrouwen om dingen zelfstandig op te pakken en mijn werk op mijn manier te plannen. Een beter begin in een nieuwe baan kan een mens zich niet wensen.’
‘Waarom ik na al die jaren nog steeds met zo veel plezier bij YouServe werk? Naast de inhoud van mijn functie is de collegialiteit binnen ons bedrijf daarin toch wel doorslaggevend. Ik heb echt een erg leuk team en de lijnen binnen ons bedrijf zijn kort. We werken best hard en willen altijd het beste doen voor onze klanten en hun medewerkers. Maar er wordt ook flink wat afgelachen, bijvoorbeeld tijdens de dagstart die we iedere ochtend als team hebben. En ook buiten werktijd doen we regelmatig gezellige dingen samen. Als je op zoek bent naar een baan waarin je inhoudelijk veel kunt met je hr-kennis en bovendien bij een erg fijne werkgever, zit je als online hr-advisor bij de servicedesk van YouServe perfect. Dat kan ik vol overtuiging zeggen.’