Hetgeen wij doen heeft directe impact op de klant. Je levert dagelijks concrete toegevoegde waarde, in welke functie je ook bij ons werkt.
Jette Sagel, manager projects, delivery & support, vertelt over haar afdeling en op welke manier zij het verschil voor onze klanten maken.
Van succesvolle implementatie, naar goede onboarding tot continue optimalisatie Met in totaal zo’n 85 collega’s verdeeld over zes teams is onze afdeling projects, delivery & support verantwoordelijk voor de succesvolle implementatie van software en services bij klanten van Visma ǀ YouServe. We onboarden nieuwe klanten naar onze systemen en optimaliseren de dienstverlening op het vlak van de hr- en payroll administratie bij bestaande klanten. Dan gaat het om het inrichten van systemen en van de volledige dienstverlening eromheen. We werken voor heel veel verschillende klanten. Grote en kleine organisaties, profit en non-profit. Daar is onze organisatiestructuur grotendeels op ingericht.
Onze projectmanagers begeleiden de implementaties bij klanten van a tot z. De product consultants richten de software en producten in en bouwen daarnaast ook dashboards en rapportages. Verder zorgen onze applicatiebeheerders ervoor dat het applicatielandschap bij klanten die hun hr- en/of payroll administratie aan Visma ǀ YouServe hebben uitbesteed altijd goed werkt. Ze ondersteunen de klant bij grote wijzigingen en als er problemen zijn lossen wij die op. Daarnaast passen zij ook de software aan op nieuwe functionaliteiten en op de veranderende behoefte bij klanten.
We onderhouden als afdeling heel intensief contact met onze klanten. Daarbij adviseren we proactief over benodigde aanpassingen of nieuwe mogelijkheden voor de software en services. Maar we schakelen ook snel als klanten zelf met verzoeken voor changes in hun systemen komen.